Vizija kulturne ustanove – Djelovati tako da knjižnica bude prepoznata lokalno i nacionalno kao središte pismenosti, znanja i općenito kulture za svoje korisnike. Približiti informacije, znanje i kulturu građanima grada Imotskog i šire Imotske krajine.
Misija kulturne ustanove – Gradska knjižnica i čitaonica „Don Mihovil Pavlinović“ kulturno je i informacijsko središte Imotske krajine koje građanima osigurava pristup znanju, informacijama i kulturnim sadržajima za potrebe obrazovanja, stručnog i znanstvenog rada, cjeloživotnog učenja, informiranja, odlučivanja i razonode.
Vrijednosti kulturne ustanove – ; Ključno vezane uz navedenu stavku prije svega je kulturno-povijesna vrijednost građevine. Samim postojanjem ustanove koja je postala središtem kulturnog života Grada, promijenio se pristup građana, općenito prema kulturi, obrazovanju,kulturnoj tradiciji, znanstvenim postignućima, razvijanju tolerancije i njegovanju kulturne baštine.
Poslovna događanja i predstavljanja igraju ključnu ulogu u komunikacijskoj strategiji Gradske knjižnice "Don Mihovil Pavlinović". Kroz višegodišnje postojanje ugostili smo i organizirali veliki broj različitih događanja. Sve bismo mogli podvući pod naziv,kombinacija virtualnog i fizičkog: Trendovi pokazuju da je kombinacija virtualnih i fizičkih događanja sve popularnija. Virtualnost omogućuju veću uključivost sudionika, dok fizički događaji nude visoku dozu doživljaja. Hibridni pristup, koji kombinira oba formata, postaje sve češći u Gradskoj knjižnici Imotski.
Doživljaj posjetitelja u današnjoj event industriji, ključan je faktor uspjeha. Agencije za tehničku produkciju, pružaju tehničku podršku za različite vrste događanja, uključujući, korporativne konferencije i poslovne zabave.
Prilikom organizacije, važno je pažljivo odabrati prostor, a što pruža upravo Gradska knjižnica kombinirajući sva poslovna praktična rješenja jedne knjižnice te romantiku ladanjske gospodske kuće u centru grada. Rezultat svega je da se sudionici osjećaju ugodno, odabrano i posebno. Nerijetko odlaze puni dojmova i novih ideja, a što opet sve rezultira novim poslovnim suradnjama. Vizualni dojam i tehnička izvedba igraju tako ključnu ulogu u uspješnosti.
Ukratko, poslovna događanja su važan alat za komunikaciju Gradske knjižnice i to širu otvorenost prema javnosti, a prilagodba novim trendovima i tehnologijama ključna je za uspjeh.