Poslovna događanja i predstavljanja igraju ključnu ulogu u komunikacijskoj strategiji Gradske knjižnice "Don Mihovil Pavlinović". Protekli mjesec ugostili smo i organizirali veliki je broj različitih događanja. Sve bismo mogli podvući pod naziv,kombinacija virtualnog i fizičkog: Trendovi pokazuju da je kombinacija virtualnih i fizičkih događanja sve popularnija. Virtualnost omogućuju veću uključivost sudionika, dok fizički događaji nude visoku dozu doživljaja. Hibridni pristup, koji kombinira oba formata, postaje sve češći u Gradskoj knjižnici Imotski.
Doživljaj posjetitelja u današnjoj event industriji, ključan je faktor uspjeha. Agencije za tehničku produkciju, pružaju tehničku podršku za različite vrste događanja, uključujući, korporativne konferencije i poslovne zabave.
Prilikom organizacije, važno je pažljivo odabrati prostor, a što pruža upravo Gradska knjižnica kombinirajući sva poslovna praktična rješenja jedne knjižnice te romantiku ladanjske gospodske kuće u centru grada. Rezultat svega je da se sudionici osjećaju ugodno, odabrano i posebno. Nerijetko odlaze puni dojmova i novih ideja, a što opet sve rezultira novim poslovnim suradnjama. Vizualni dojam i tehnička izvedba igraju tako ključnu ulogu u uspješnosti.
Ukratko, poslovna događanja su važan alat za komunikaciju Gradske knjižnice i to širu otvorenost prema javnosti, a prilagodba novim trendovima i tehnologijama ključna je za uspjeh.